UNESCO Education UIL
Caribbean Educational Research Information Service (CERIS), Trinidad and Tobago Catalyst Centre, Canada Centre de documentation collégiale (CDC), Canada College Documentation Centre Centre de documentation sur l’éducation des adultes et la condition féminine (CDÉACF), Canada Centre de Ressources et d’Informations du Cameroun (CRIC), Cameroon Cameroon Mediathèque Centre for Adult Education (CAE), Australia Adult Education Research Collection (AE Collection) Centre for Literacy, Canada Centre for the Advancement of Women, Poland Centre franco–ontarien de ressources en alphabétisation (Centre FORA), Canada Centre pour le développement de l’information sur la formation professionelle continue (Centre INFFO), France Départment Documentation Centre Ressources Illettrisme (CRI) - Region Paca, France Centro de Cooperación Regional para la Educación de los Adultos en América Latina y el Caribe (CREFAL), Mexico Centro de Información, Investigación y Cultura (CEDIIC) Citizens for Environmental Safety (CES) Citizens for Environmental Safety Resource Centre (CESRC) Coady International Institute, Canada Marie Michael Library CODE-Ethiopia (CE) Collectif d’Alphabétisation (COLLECTIF ALPHA), Belgium Documentation Centre Commonwealth Education Documentation Centre (CEDC), United Kingdom Commonwealth of Learning (COL), Canada Information Resource Centre Conseil supérieur de l’éducation (C.S.E), Canada Centre de Documentation Continuing Education at About.com, United States